Ρόμπα η Σκοπιανή εφημερίδα Dnevnik - Δημοσίευσε παραποιημένα στοιχεία για το Μακεδονικό

dnevnik1

 

 

Ακόμα μια άθλια προσπάθεια παραχάραξης της ιστορίας είχαμε σε Σκοπιανά ΜΜΕ. Σε άρθρο της σκοπιανής εφημερίδας Dnevnik, παρουσιάζεται ένας Τούρκος αξιωματούχος ως υποτιθέμενος “ειδήμονας” για το Μακεδονικό.

Ο Τούρκος υποτίθεται ό,τι έχει συγγράφει κάποιο βιβλίο με τον χαρακτηριστικό τίτλο… “Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική“.

Τα επιχειρήματα που αντιτάσσει απέναντι στην ιστορική αλήθεια κυμαίνονται από αφελή ως εντελώς αστεία. (“Αν ο Φίλιππος Β’ ήταν Έλληνας γιατί τότε σκότωνε Έλληνες;”)

Στο άρθρο της Σκοπιανής εφημερίδας δημοσιεύονται στοιχεία από την απογραφή του Χιμλί Πασά και της επιτροπής Carnegie.

Όμως τα δημοσιευμένα στοιχεία της Σκοπιανής εφημερίδας είναι παραποιημένα (φώτο), καθώς στην πραγματικότητα ποτέ δεν έγινε αναφορά, τόσο από την απογραφή του Χιμλί Πασά , όσο και από την επιτροπή Carnegie για δήθεν “εθνικά μακεδόνες”.

Αντίθετα οι πρόγονοι των σημερινών Σκοπιανών αναφέρονταν ρητά ως Βούλγαροι.

Τα στοιχεία του πορίσματος της επιτροπής Carnegie μπορείτε να το διαβάσετε στην σελίδα 195 εδώ.

Τμήμα Ειδήσεων | History-of-Macedonia.com

Comments